AH Biologisch Geitenkaas jong belegen 50 plakkenAlbert Heijn heeft besloten het product ‘AH Bi­o­lo­gisch Gei­ten­kaas jong be­le­gen 50+ plak­ken’ (tht: 30/08/2017)uit winkels terug te halen.

De reden van de terugroepactie is een verpakkingsfout met als gevolg een productverwisseling. Hierdoor bevat het product mogelijk biologische koemelkkaas en staat het allergeen koemelkeiwit niet vermeld. Het product is hierdoor niet geschikt voor mensen met een koemelkeiwitallergie. Het kan echter wel geconsumeerd worden door mensen die geen last hebben van deze allergie. Consumenten met een koemelkeiwitallergie worden daarom dringend verzocht de producten niet te bereiden of te consumeren.

Klanten kunnen bovengenoemd product, met de houdbaarheidsdatum 30/8/2017 terugbrengen naar een Albert Heijn winkel, waar zij bij inlevering van het product het aankoopbedrag vergoed krijgen. Andere kaasproducten kunnen veilig geconsumeerd worden.

Voor meer informatie kunnen klanten terecht op www.ah.nl of contact opnemen met de gratis Servicelijn van Albert Heijn 0800 - 03 05.

Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor dit ongemak.

Zaandam, 8 augustus 2017

ALBERT HEIJN BV