Bent u een bedrijf die een alert wilt laten plaatsen? Klik dan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Voor het plaatsen van een alert op onze website, Facebookpagina en het versturen van een e-mail naar onze leden. vragen wij een vergoeding van €110,00.

Plus Uit de Keuken kleinPLUS roept uit voorzorg de PLUS Ajam pangang en de Uit de keuken van PLUS Bami met ajam pangang terug. Per abuis staan op het etiket de aanwezigheid van soja en tarwe (gluten) niet vermeld.

Plus gehakt cordon bleuPLUS roept uit voorzorg de Gehakt Cordon Bleu terug. Door een fout in het productieproces kunnen er Satéschnitzels in de verpakking van de Gehakt Cordon Bleu zitten. In deze schnitzels zitten pinda en soja verwerkt, wat niet vermeld staat op het etiket.

ZadencrackersZaandam, 9 mei 2022 - Albert Heijn heeft besloten om de Glutenvrij Vezelrijke zadencrackers met houdbaarheidsdatum 8 oktober 2022, 175 gr, uit de winkels te halen. Een deel van deze verpakkingen bevat de Glutenvrij Vezelrijke Kaascrackers waardoor de inhoud niet correspondeert met het etiket. Op het etiket ontbreken hierdoor de allergenen melk en lactose. Klanten met een melkallergie of lactose-intolerantie adviseren wij dit product niet te eten.

Plus Pasta SicilianaPLUS roept uit voorzorg de PLUS Pasta Siciliana terug. Door een fout in het productieproces bevat de verpakking een aspergemaaltijd, waarin ei is verwerkt. Voor mensen met een ei-allergie kan dit een gevaar vormen voor de gezondheid.

AH krenten rozijnenbroodAlbert Heijn heeft besloten om het AH Krenten rozijnenbrood (5 plakken) met ten minste houdbaarheidsdatum 16/04/2022 uit de winkels terug te halen omdat de verpakking per ongeluk AH mueslibrood bevat. Hierdoor staan een aantal allergenen niet vermeld.

AH paastartelettesAlbert Heijn heeft besloten AH Excellent paastartelettes uit de winkels terug te halen. In een aantal gevallen zitten er AH paaskasteeltjes in de verpakking, waar de allergenen amandel en pistache in zitten en die staan niet op het etiket vermeld.